Pages

Monday, August 26, 2013

I'M BACKKKK!!!

Salam..perghhh berkurun lama kutinggalkan ruang ini.Baru kini ada masa mahu menjengah seketika.Banyak kisah yang terjadi sepanjang 7 bulan yang lalu.Ada yang buat aku ketawa, ada yg buat aku menangis menahan marah.Mahu dikongsikan disini tapi macam asyik cari alasan tak nak update je.hehehehe..

So boleh tak nak buat ringkasan secara keseluruhan sahaja?Sebab kalau nak recap semuanya, aku kena hadap menulis tanpa lena la jawabnya.Tapi tak pe banyak gambar dalam simpanan.Mana yang aku rasa nak kongsi cerita nnt ak kongsikan ye.

Cuma ak nak minta doakan semoga perjalanan hidup aku selepas ini lebih baik.Yang sebelum ini dan sekarang mmg dah baik.Cuma selepas ini banyak liku-liku kehidupan harus aku hadapi.Aku boleh dikira dah habis tempoh pengajian.Now tunggu keputusan untuk grad sahaja.Semoga dapatlah aku grad bulan Nov nnt dan bawak family aku terbang ke Kuching jugak.

Lepas ni aku akan cuba untuk update.Walau tak ada yang membaca tapi itu lebih baik.Privasi sket..kononnyaaa..hahhaaha...

Untuk semua yang sentiasa ada untuk diri ini sama ada deakt mahupun jauh dimata, I LOVE YOU!

No comments:

Post a Comment