Pages

Saturday, February 21, 2015

Permulaan Baru

Assalamualaikum...lama tak mencoret cerita berkongsi ragam hidup utk ingatan.Ada beberapa kekangan yg membataskan hasrat.InshaAllah moga selepas ini dpt luahkan apa yg dirasakan.

Cuma untuk makluman buat sementara waktu ini urusan Sisters2Sisters berehat seketika.Kami nak adjust diri masing-masing dengan perubahan fasa hidup setiap daripada kami.Kami mengharapkan agar perniagaan ini akan kembali seperti biasa apabilakami selesai menyelesaikan hal-hal berkaitan.

InshaAllah aku sendiri bakal berhijrah ke bandar besar.Memulakan hidup di sana dengan mempelajari perkara baru.Untuk bermula daripa bawah ini membuatkan fikiran sedikit terganggu.Bukan kerana aku tidak bersedia dengan rezeki yang datang ini.Namun aku sangat risaukan orang-orang yang aku sayang di tanah cinta ini.Moga Allah akan bantu aku jaga mereka sepanjang ketiadaanku nanti.Kalian juga doakan agar aku terlindung daripada perkara yg tidak baik dan semoga aku tabah dengan cabaran masa hadapan.

Pesan untuk diri sendiri dan yang lain juga.Life is a learning process.Faham kan?Setiap perkara baru yg kita lakukan pasti memerlukan kita belajar.Beri peluang kepada diri sendiri untuk memperoleh sesuatu yang baru daripada pengalaman ini.Pahit atau manis semuanya bakal jadi guru berguna suatu masa nanti.

No comments:

Post a Comment