Pages

Wednesday, September 16, 2009

Nanni pula pulang..

fuh..lama lak rasanya tak menulis merapu-rapu kat sini.well ari sbtu lps, 12 september 2009 aku dgn berat hatinya telah menghantar sahabat baik aku cik nani untuk dia kembali ke UK menyambung pengajiannya.huwaa..pilu rasa ati aku time nak antar dia.even aku,najib n dayang p melawat kat umah dia je, tapi ak rasa tetap nak nagis.sbb tu aku tak cakap sangat ngan nani masa mula-mula sampai.kang ak yang sangat sensitif ni bertambah sensitif lak kat situ.tapi lama-lama baru aku ok and sembang dnegan dia cam biasa.hurmm..
then najib nak balik dlu sebab dia nak g penang bershopping raya.kami beremapt siap amek gambar beramai2 dlm umah nani.masa ni ak rasa cm nak menitiskan air mata dah.tapi kena maintain cool jer.ak melepak seketika ngan dayang sementara dok tengok nani bersiap.dlm kul 11.15 cmtu ak rasa better we angkat kaki.masa peluk2 ngan nani tu ak xleh nk ucap pape melainkan jaga diri.sbnrnya pnjng ag ak nk cakap.kalu bleh ak nak cakap cmni:

nani..ak mintak ampun dan maaf salah silap sebab dah nak raya ni.then makaseh utk saat2 indah kuar bersama ke penang and byk ag la tempat2 menarik yang ang telah bawak ak naik keta pusing2 sp.next year balik la lagi sbb nanti ak akn rindu ang sgt2 kalu ang xbalik..

cmtu la ak nak cakap kt dia tapi xterkeluar nak wat cm ner..pasni annas n najib then dayang lak..pastu sunyilah sp tanpa kawan2 ak..waaa..bosan seyh

No comments:

Post a Comment