Pages

Monday, December 7, 2009

1.5 liter Coke...

Ahh...I hate this feelings so much!Cant do anything when it happened...

Untuk beberapa hari yang lepas, aku rasa jiwa aku betul2 macam orang tak betul.Jadi macam orang gila yang hilang kewarasan akal fikiran.Tapi aku diam jer.Bleh lak tersentap ngan lawak member aku.haihh...karut tol aku ni!

Tapi pe yang member aku lawakkan tu bukan sesuatu yang aku rasa patut jadi lawak.Even aku sedia maklum dengan cara dia, tapi sebab dia nak melawak time jiwa aku tengah serabut, memang free la dia dapat habuan dia.Teruk kena sound.Nasib baik di alam maya je aku marah dia.Kalau dia ada depan-depan, memang habis dia aku kerjakan.

Tak cukup ngan berapi kat member tu, aku terEmo lak kat best fren ak si makcik najib tu.Aiyohh..teruk betul aku rasa time tu.Tapi nasib baik aku emo jap jer.Then aku ok balik ngan dia.Najib siap leh bantai gelak sebab aku emo2.Dia kata xpe dia dah biasa ngan angin taufan aku.hahaha...thank you awak!

Disebabkan minggu ni cousin aku Haziq ada kat ruamh, dia pon salah seorang mangsa angin taufan aku.Tapi tak le ak marah betul2 kat dia.Cuma aku suka kacau dia & buli2 dia.Oh kesian haziq.Kakak membelasah dia dengan teruk sekali.

Sebabkan tak tahan ngan angin taufan dan tekanan yang aku dapat rasa dalam diri ni, finally aku terpaksa memilih cara biasa untuk lepaskan tekanan aku.Ajak mama pergi bli Coke.Walau aku ia tak bagus tuk kesihatan, aku terpaksa sebab dah terbiasa.Balik rumah melanggah 1.5 liter Coke ngan didi.

Then, heaven on Earth!Alhamdulillah.Even macam orang giler, but feel great!

No comments:

Post a Comment