Pages

Tuesday, March 30, 2010

3 Hari Lahir...

20 Mac- Happy Birthday my dear best friend Nani yang nun jauh di bumi orang.Doaku untuk kamu semoga kamu terus dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki,dilimpahkan kejayaan dunia dan akhirat, dipermudahkan segala urusan kamu di tempat orang, dikuatkan iman kamu dalam agama suci ini, diberkati oleh Allah Yang Maha Esa untuk setiap pekerjaan yang kamu lakukan serta saya mahu kamu cepat menjadi isteri orang ya! (yang last ni kalau Nani baca mesti dia pun setuju.hehe..i'm waiting for my first friend in-law)

22 Mac-Happy Birthday to myself!!!Hahahaha..macam tak percaya umurku sudah 22 tahun.Sama pulak dengan tarikh lahirku.Alhamdulilah..Allah memberikan aku kesempatan untuk terus berada di muka bumi ini.Segala nikmat yang dikurniakan ke atas aku amatlah aku syukuri.Aku memohon agar aku akan terus diberkati, serta dapatlah aku menyambung pengajianku serta projek yang sedang diusahakan dengan sahabatku itu akan berjalan lancar.Soal jodoh ni aku masih belum memikirkannya walaupun dah banyak kawan-kawanku yang sudah berubah status jadi isteri orang.Tumpang egmbira dengan kebahagiaan mereka dan aku akan terus mendoakannya untuk mereka.

26 Mac-Happy Birthday to Nena (kawan baik Najib dekat UIA) dan to my only budak busyuk, Atin.Aku kenal Nena sebab Najib selalu cerita pasal Nena.Then we became friend on FB.Atin pulak aku kenal semenjak sem 1 lagi.Memang nama khas untuk dia adalah si budak busyuk.Hehehe..dia seorang sahaja aku panggil macam tu.Bukan sebab dia busuk ok tp sebab dia adalah kawan yang sangat manja dengan aku.Perangai sensitif pun sama je dengan aku.Tapi kalau aku dengan dia, aku tak jadi sensitif laa.Garang je aku dengan dia.Hahaha..tapi aku sayang dia.

No comments:

Post a Comment