Pages

Wednesday, November 10, 2010

By One Nation Emcee



Lagu yang telah menyeru semangat belajarku pagi tadi
Terdengar dekat Hotfm time sibuk-sibuk tuning cari radio best
(Yelah..pagi2 nak dengar radio tiba-tiba ter'on' radio bahasa iban.Adoii..)
Memang membuai rasa..menimbul keinsafan
Bila search dekat Youtube
Terjumpa pula lagu ni
Yang juga daripada O.N.E




Listen to the song!
Yes..it is Careless Whisper
Who's favorite song?
Yes..my dear Nani...
Hahaha...finally I have my own concert in my room
I sing it while studying my notes
Really give me motivation


*Bila saya rindu seseorang, selalunya saya akan nyanyi lagu kegemarannya.Nani, rindu hang la.Nak teriak rasa bila nyanyi lagu ni dengan lagu peberet utama hang.Muahaha..serak dah suara aku dok melalak ni.Seb baik rumate tiada..Kalau tak rasanya aku jadi mangsa belasahan sebab buat bising time orang study.Eyh housemate aku dengar tak suaraku yang begitu lantang tadi?

No comments:

Post a Comment