Pages

Saturday, May 14, 2011

Menggegar duniaku kembali!!

Salam..alhamdulillah akhirnya pesawat Airasia yang aku naiki 12 mei jam 3petang selamat mendarat dekat Penang dan aku disambut oleh bapak.Kini bermulalah misi bercuti panjang selama 4 bulan!Yes..sampai bulan september aku akan menggegar duniaku di SP!!

APA PATUT AKU BUAT CUTI NI?

Ramai kawan-kawan aku nak keje kumpul duit.Okeh aku pun nak keje tapi nak keje yang tak menyusahkan hidup boleh?Kena kumpul duit sebab plan dengan member2 nak pergi bercuti ke Pulau Perhentian bulan Februari tahun depan.Tak lupa plan nk ke Japan dengan Najib.Boelh aku melawat Sakai Sensei nanti.

Tadi mama ada bagi kertas iklan belajar bahasa.Okeh, aku memang teruja nak belajar mandarin!!!InsyaAllah aku akan mendaftar program ini dalam masa terdekat.Gonna do it for my future.

InsyaAllah aku akan memeriahkan birthday party pakwe kecik kesayangan aku, Danish esok dekat rumah dia.Weee..cant wait!Rindu giler dekat Danish.Sungguh dia anak kecil yang buat aku tumpahkan sepenuh perhatian untuk dia.

No comments:

Post a Comment