Pages

Thursday, June 9, 2011

Tonton wayang sambil tutup mata..

kawan lama merangkap jiran belakang rumah merangkap senior sekolah merangkap partner jogging merangkap geng tonton movie

Hari ni masa nak p jogging dgn Fairuz a.k.a Uih, dia cadangkan kami menonton wayang Karak pada sebelah malamnya.*Jogging tetap kena on bila berat dah mula nak turun ni*..Walaupun masing-masing berhati kecil nak menonton Karak, tetap nak pergi melayan perasaan takut tu jugak.Barulah thrill kan?Hahaha...

Makanya jam 7.50, Uih dah muncul depan rumah, tapi aku baru nak pakai tudung.*Sebab tu aku rembat jer selendang yang sama macam entry lepas.Aku dah lama tak pergi membeli selendang!*Pukul 8 baru gerak daripada rumah.Mujurlah panggung wayang tak jauh daripada rumah kami kan?Zup zap zup zap..pukul 8.10 kami dah ada dalam panggung.Cepat tak?Haaa..tu la kalau buat kerja dengan kami kena pantas dan efisien.Hehehe..Wayang start pukul 8.15malam..

*Thank you so much Uih belanja aku tiket wayang,ayaq ice lemon tea dengan cheezel!Muahhh...

Dah kata kami ni berjiwa kecil, tengok wayang cerita hantu memang sampai tutup-tutup mata, peluk-peluk beg.Aku dah sampai suspen sesak nafas,sakit jiwa masa part kemunculan hantu-hantu dalam cerita tu.Uih paksa aku bukak mata, so aku bukaklah tapi pusing mengadap Uih.Lama-lama barulah aku berani nak mengadap skrin.Hehehe..

Apa yang boleh aku cakap tentang cerita Karak ni ye?Ini pandangan aku ok.Korang tak setuju, tak dapatlah den nak menolongnya.Memang kena bagi double thumb ups dekat seluruh warga kerja filem ni sebab hasilnya sangatlah memuaskan.Kesan solekan,efek khas dan segalanya sangatlah menjadi sampai aku rasa kalau buat 3D cerita ni, boleh menjerit dengan lebih dasyat.Terutamanya daripada part kepala hantu tergolek depan Jack.Memang superb ahhh...Dah terasa cheezel di tangan nak melambung jer.*Sambil aku pejam mata & jantung berdegup kencang*.Daripada segi lakonan aku rasa oklah, not bad bagi mereka yang masih baru berjinak-jinak dalam dunia lakonan.Hei kalau letak aku dalam filem tu, memang tak mampu nak buat okeh!

p/s:9jun-11jun saya nak pergi kem jadi urusetia.moga dipermudahkanlah segalanya.aminn...

No comments:

Post a Comment