Pages

Saturday, June 25, 2011

The Look-A-Like Tower

Water Tower UNIMAS, Sarawak

Menara Alor Star, Kedah

Water Tower always and never fail make me miss my hometown Kedah!Dangg..

Idea sapa ni pi reka-reka tangki air dengan bentuk macam Menara Alor Star ni?Buat aku homesick tiap masa tau!Tu belum aku cakap macam Menara KL..mau teriak tak berlagu woo rindu kawan-kawan kt KL dgn aktiviti zaman muda aku di KL!

Harini aku pi melawat adik debab aku yang bongsu tu selepas sebulan aku tak jumpa dia.Dia pun tak balik rumah sebab tiap weekend ada sahaja aktiviti dekat matrik.Aku nampak slim sikit ja adik aku ni.Sorry aku tak bawak spaghetti kat dia sebab mama & bapak nak pi awal, bahan apa pun aku tak beli.Hehehe..

Lepas dah beli barang kat dia n sumbat perut dia dengan makanan, kami pulangkan dia kembali dalam 'kurungan'.Hahha..masa untuk kami berjalan.Hajat hati nak cari selendang la nak pakai untuk event terdekat, tapi 1 pun aku tak minat.Lepas tu cari jugak la baju nak raya.AKU MEMANG TAK PANDAI PILIH LAAA!!Not in the mood nak shopping.Aku mengantuk tahap kau bagi bantal jer, selamatlah jawabnya.Finally dapatlah jugak sehelai kain nak buat baju raya plus blouse kaler purple!

Bapak saja nak balik ikut jalan lama.Oh lamanya!!So tidurlah aku dalam kereta lepas penat jalan dalam panas.Letih weh!!!Tapi shawl untuk event still tak dapat!Dangg lagi..Hopefully minggu ni aku dapat pi mencari dekat mana-mana area SP je.

p/s:dah nak sebulan jogging berat aku turun 1kg je?ok..sila kerja keras..ak x berdisiplin macam tahun lepas!!!

No comments:

Post a Comment