Pages

Saturday, August 6, 2011

FOOLISH T____T

Aku sedang dilanda rasa tekanan yang amat sangat
Aku adalah manusia yang tak boleh ada stress
Kalau aku stress, aku akan rasa nak NANGIS
*Habis macam mana kau nak kerja dlm dunia kewangan yg mmg sah2 stress?




APA PERLU AKU BUAT DALAM KEADAAN STRESS DAN PENUH DILEMA INI???




Memang aku letih la dengan situasi sekarang
Banyak benda macam tak mengikut apa yang aku harapkan
*Hei Ilah, bukan ke tak semua apa yang kita harapkan itu akan jadi kenyataan sebab Allah SWT itu Maha Mengetahui segalanya..

Okeh, fine..aku tau itu
Tapi jangan seksa jiwa dan raga aku boleh tak?
Aku memang tak suka sebab benda yang mulanya dah confirm kemudian jadi not sure..
Tak ke rasa membara kepanasan?
*Silalah bertenang sampai waktunya nanti dan berharap everything gonna be okay!



tajuk lagu ni kalau tak salah i FOOLISH
*kalau salah, salahkan Encik Google Translate..dia yg translate mcm tu

Jangan buat saya rasa Foolish boleh tak?




No comments:

Post a Comment