Pages

Monday, January 9, 2012

Exam+Stress+Berjaga Malam=Normal kan?


Musim exam adalah musim yang paling i tak suka.Tau kenapa?Sebab i akan stress tapi time macam nilah segala cerita korea i nak khatam.Almaklumlah sebelum ni asyik sibuk aktiviti sana sini, minggu exam baru nak terkedek-kedek bukak semua notes.Haihhh..bila mau berubah?Bila i tak busy lah jawabnya..

2 paper dah lepas..Minggu ni tinggal nak menghabiskan paper core subject.Huihhh, korang tau tak inilah sejarah dalam sepanjang pengajian aku dekat UNIMAS ni exam utk paper core subject boleh dikira sangat 'membunuh'.Mana taknya 2 petang nanti aku kena mengadap paper Statistik,11 Januari paper Business Communication 2,12 Januari paper Financial Management & 13 Januari paper Managerial Accounting.Nice tak jadual exam i?Niceeeee sangat2 sampai buat aku asyik lapar nak makan je tiap kali study.No wonderlah berat boleh naik time minggu exam kan?

1je harapan i untuk semester ini.Janganlah result aku teruk.Kalau tak, nayalah diriku ini.Semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan hidupku dan memberikan aku khabar gembira nanti.InsyaAllah..Untuk semua kawan-kawan yang tengah stress dengan exam, jangan lupa untuk senyum sambil belajar barulah hati senang nak terima apa kita baca.Tak gitu?

p/s:nanti dah balik cuti, berniat nak buat blog make over.muahahah...

No comments:

Post a Comment