Pages

Sunday, January 29, 2012

Dan Mereka Buat Kutersenyum

Setiap orang yang ada di sekeliling aku sangatlah berharga.Sebab aku sangatlah mudah untuk sayangkan orang dan sentiasa menghargai kesudian mereka ada disisi aku setiap masa.Walaupun aku ada masa mood macam ahli perniagaan kerugian berjuta-juta pelaburan, tapi merekalah yang buat aku kembali tersenyum..Dan sepanjang aku di Sarawak, merekalah keluarga aku.

Di pagi hari raya Aidiladha 2011 bertempat di Kuching International Airport..
Time ni hantar Ada nak balik Kelantan
Best..pepagi raya bangun,mandi,make up,pergi airport,beraya dekat rumah nenek kaklong,
pergi melepak dekat The Spring dengan berbaju kurung..
*Kami sangat sweet..kalah pramugari!hehe..


Ini adalah housemates saya yang sangat happening..semua adik-adik kesayangan
Ketika bermulanya minggu ulangkaji, kami pergi melepaskan tekanan mandi air terjun
Berendam berjam2 sebelum bersiap pergi shopping di Waterfront..Dengan perut lapar pergi menjamah tomyam pedas yang enak..
*Tak merancang pun nak pakai baju yg lebih kurang sama warna..itu namanya kami bersatu hati daaaa...


Ini Kak Lia..unnie yang share minat korea bersama-sama dengan saya
Kak Lia staf kolej kediaman saya..sangatlah mesra orangnya
Siap pelawa saya join Karnival Perlancongan Tarian Cuti-cuti 1Malaysia
*Maaf mata saya bengkak akibat tidak cukup tidur..



Geng Sweet Escape
Dari kiri Zam, Wan,Fatin & Pi'e
Pertama kali kami keluar bersama bila Wan & Zam bosan tak ada meeting hujung minggu
Jumpa pulak aku..memang aku ajak keluar la
Angkut Fatin & Pi'e sekali..
Makan dekat satu tempat ni sampai habis separuh masa pertama bola pun, still tak dapat makanan..sedihhhh!!!
Boleh pulak pergi airport main kejar-kejar sebab tak ada orang
Tengok movie Puss In Boots
*Dowg ni Exco Jawatankuasa Perwakilan Kolej aku..seronok lepak dengan dowg yang macam-macam perangai ni.Pening layan dowg tapi they really make me smile a lot..


Ini rakan sekampung yang selalu menemani perjalananku
Aida..kami suka sangat kawan dengan hangpa sebab even hangpa "kakak" setahun daripada kami,tapi hangpa sempoi..Banyak tolong kami bila kami susah..
*Yang sebelah tu Prof. Abu..sekampung jg.Prof Abu sangatlah murah hati dan suka buat lawak dalam kelas..ku akan merinduimu Prof Abu...


Keluarga besar saya..keluarga Finance
Susah senang sama-sama..setiap info sentiasa kongsi
Kami ada 100+ pelajar..
Kami pakai merah masa ni sebab nak protes dengan tutor yang sangat garang tapi comel sebenarnya..

No comments:

Post a Comment