Pages

Sunday, January 31, 2010

Congrats Kakcik!


Kakcik, in her gold baju kurung

Alhamdulillah..hari ini berlangsung majlis pertunangan kakcik, kakak tu my Najib Ajumma.Seawal jam 11 pagi lagi aku dah terpacak kat rumah Najib.hehe..orang lain pun belum sampai lagi.Excited sungguh aku ni ek.Sebab sampai awal, semapt la aku tengok kakcik bermekap.Then aku tolong kakcik pakaikan tudung.Aku tolong sematkan pin je (aku nak ambil berkat.Mana taw kot2 lepas ni aku pulak.Hahaha..)

Dalam pukul 12 lebih,rombongan pihak lelaki dah sampai.Jauh rombongan ni datang.Dari Sabah nun di bawah bayu.Lepas dah wat sesi menyarung cincin, maka makan-makanlah kami semua.Majlis yang sederhana tapi penuh meriah dengan kehadiran sanak-saudara,jiran-jiran serta aku sendiri.Heheh..

Dulang hantaran pihak perempuan

Yang bestnyer harini aku & Najib makan dengan sangat banyak sekali.Haihh..bukan tak ingat beratku yang mencanak naik itu, tapi godaan makanan terlalu hebat.Mana taknya aku nampak sambal udang tu sungguh menyelerakan.Lepas dah makan nasi rasa pulak laksa.Laksa kali ni dimasak khas oleh mak kakak ipar Najib.Pehh..terangkat habis.Kalau tak takde la 2 mangkuk ak bedal.Tupun sebab dah penuh dengan nasi.Kalau tak berkali-kali aku tambah.

Hari ni seronok melayan telatah anak buah Najib,Iyzz & Danish.Danish sangat baik dengan Cik Ilah hari ini sampai Najib pun hairan kenapa Danish boleh baik sangat denagn Cik Ilah (Najib..jeles ka?haha).


From left..Iyzz & Danish

Petang Najib hantar aku balik.Aku rasa sangat sedih sebab nak berjauhan dengan Najib.Aku akan setia menanti Najib balik bulan April ni.Masa aku memberi akta-kata akhir aku, tetiba je air mata mengalir daripada mataku.Yelah, terasa sangat sebab kali ni kami banyak menghabiskan masa bersama.Sunyi baliklah hidup aku nanti.Huhu..tapi Danish telah membuatkan aku kembali ceria.He kissed me!!!Danish..thank you coz you heal all my sorrows & sadness.Cik Ilah sayang Danish!!!

MUAHH CIK ILAH!

No comments:

Post a Comment