Pages

Saturday, January 1, 2011

Tahun baru, umur pun baru laaa kan?

Salam..selamat pagi...selamat tahun baru.Hahaha.. tarikh harini 1.1.11...cantik giler nombor ni kan?Tak ada apa-apa yang nak dikongsikan melainkan perasaan bercampur baur sebab esok dah nak balik Kuching.Masa ni esok dah ada dekat airport dah..

Dari semalam tak tidur sebab melayan citer.Kenalah qada citer sebanyak mungkin sebab nanti dah start sibuk dengan kehidupan seorang pelajar, tidak mungkin dapat bernafas dengan sempurna.Jadi student tu best cuma ada ketikanya kita sendiri bagi stress dekat diri sendiri betul tak?Hei, chill bebeh..Face it with a smile!Dan rasanya tak sabar jugak nak balik..Ada pembalasan dendam perlu dibuat.Bukan balas dekat orang tapi diri sendiri.Kena balas dendam study dengan lebih gigih lagi.

Orang lain pakat suka sambut tahun baru tapi aku tak suka.Sebabnya?Umur pun baru okeh.Alhamdulilah tahun ni insyaAllah aku akan menginjak umur 23 tahun.Aiyoh itu nombor lorong rumah aku laaaa...Hahaha..tapi aku tak rasa macam aku 23.terasa macam masih budak-budak kot.Bila aku bleh rasa aku adalah 23 ni?Even dah ramai kawan yang kawen, ak masih rasa muda remaja.Heh, remaja ka?Adakah aku dh masuk golongan belia?Ni yang buat aku mula teringat persoalan yang ditimbulkan najib "kenapa saya rasa saya tak berperangai macam orang umur 22".Najib bagi soalan ni masa tahun 2010..haihh...ada jawapan tak?Najib, bukan awak sorang yang rasa macam tu ok!

Akhir kata aku mendoakan korang semua panjang umur,murah rezeki dan dilimpahi rahmat tahun ini.Mari kita kerja keras dan yang lebih penting sucikan hati daripada segala perkara keji.Big girl grown up already lor!!!Hahaha..

No comments:

Post a Comment