Pages

Wednesday, November 11, 2009

Kemaruk Yang Melanda Diri..

Sejak2 duduk menghabiskan masa kat rumah ni, rasanya aku memang suka mengadap laptop kesayangan aku ni.Kejap2 ngadap facebook la, ngadap web uni yg aku mohon la, baca blog2 org la.Tapi perkara yang paling aku rajin buat sekarang ni tgk online drama kt internet.drama pilihan aku wat masa sekarang ni drama-drama Jepun.kenapa aku fanatik drama Jepun?sedangakn dlu agak ssh le ak nk tgk drama jepun.sbbnye drama jepun episod dia x sebanyak drama korea.xlarat ak nak follow drama korea yg smpai 20 lbh tu.dh tu citer dia romantik sgt n byk yg lbh kurng sma jer..citer jepun ni ak ske tgk kalu yg klkr2 sbb dowg pndai wat.

Antara citer yg dh ak tgk ngan kwn2 ms kt klj dlu citer Hana Yori Dango 1 & 2 and Hana Kimi versi Jepun.both citer ni klkr n membuatkn km gelak2.citer hana yori tu tgk lak time exam..pas abeh paper jer semua blk blk n kunci pintu supya xde org kaco n tgk rmai2 citer tu.smpai xde rs insaf nak exam langsung sbb dok melayan citer tu.

Now aku smbung blk melayan citer tu.Dah banyak citer yang ak tgk sbb kkdng ak ikut mood gak nk layan citer ni.Antara yang aku tengok Attention Please, Abarenbo Mama, Last Friend, Voice & Mei-chan No Shitsuji.Ble dh tgk citer ni aku dh jatuh hati ngan theme song drama tu.So now sesaja le ak nk share video music dr citer yg aku tgk tu.Enjoy!








MY SUNSHINE
ROCK'A'TRENCH
OST DRAMA MEI-CHAN NO SHITSUJI






SETSUNA
GREEEEN
OST DRAMA VOICE

No comments:

Post a Comment