Pages

Tuesday, December 21, 2010

Untuk Ingatan...



*video sumbangan ikhlas dan atas keizinan sahabat lama, Annas....

Amacam?Touching tak tengok video tu?Yang touching mesti sama dengan i kan?Hujung-hujung tu mesti ada sedu sedan atau titik-titik jernih mula bergenang di mata kan?Yang tak touching tu mungkin sebab korang tak mengenali orang yang buat video ni dan cerita-cerita persahabatan kami yang terjalin sekian lama.Ececece..ayat macam jawab soklan esei final exam aritu je.Hahaha..

Annas..awat la hang tiba-tiba buat video syahdu yang amat ni?Kalau ya pun pakai la lagu yang tak menyentuh jiwa raga aku sampai nangis-nangis kat hujung video tu.Haihh, dah tau aku ni Ratu Air Mata memang suka wat aku membazirkan air mata kan?Hehehe..takpa2 aku paham kawan aku.Kadang-kadang tak terucap kan?Besa r duk jauh memang lagu tu kan?Takpa Annas, biar jauh macam mana pun, insyaAllah panjang umur murah rezeki kita jumpa lagi.Masa tu kita ambil gambar lagi then hang buat video pakai lagu Jepun yang happy sket tau.

Sebenarnya gambar-gambar dalam video ni masa kami berempat menghabiskan masa di Zoo Taiping dan Pantai Miami, Batu Feringgi bulan 9 haritu.Kan ke saya ada buat post tentang perjalanan kami tu kan?Jadi baru-baru ni agaknya Annas ni banyak masa lapang dekat Jepun tu, dia pun buat video ni (ka hang rindu kami Annas?hahahaha...)

KAWAN..selalu ada tidak kira di bumi mana mereka berpijak dan bernafas
Tapi
LAWAN..masa senang je nampak muka, bila susah cari pakai GPS pun tak jumpa

KAWAN...masalah anda juga adalah masalahnya
Tapi
LAWAN...masalah?itu you punya masalah.i pun ada masalah sendiri...

KAWAN..sentiasa mempercayai dan menyokong anda
Tapi
LAWAN...meragui kemampuan anda dengan pelbagai kata-kata menguji kesabaran

KAWAN..ibarat ahli silap mata sebab buat anda senyum dan ketawa ketika anda sebenarnya sedang bersedih
Tapi
LAWAN..ibarat bawang merah yang dipotong hingga mengeluarkan air mata..

Maka saya sayang KAWAN saya dan saya tak nak jumpa LAWAN saya...

*Untuk upload video ni kena rujuk dekat 3 pakar IT sbb saiz video ni sangatlah besar.Thank you Anis yang nun jauh di France, Alin yang terdekat di SP dan Enan yang terbanyak gurau time ajar ni di Kajang.Kalau takde pakar-pakar IT ni entah bila la boleh nak upload video ni kan?Itulah gunanya kawan

No comments:

Post a Comment