Pages

Monday, July 13, 2009

Lembaran Baru...

Salam..first word utk blog ni n first word yang membawaku kedunia blog..semoga akn ada byk word lagi lepas ni..

hurmm..actually ak dh de blog kt tmpt lain tp kenapa ya harus ak bertamu di blogger ni jugak?xpew..ada sesetengah perkara tu kita lakukan tanpa perlukan alasan atau sebab mengapa ia perlu terjadi.kadang-kala itu yang terbaik daripada melakukan sesuatu itu dengan beralasan...owh...that's me!

EMANSIPASI...unik dan tersendiri..masa ak made up my mind nk start blog nih nama ni trs bermain dlm otak aku.aku sndri xtaw kenapa (sering terjadi tanpa alasan) ilham itu datang secara tiba-tiba.bila aku check meaning EMANSIPASI aku sangat terkejut + teruja!!!

EMANSIPASI=kebebasan wanita...
1.aku menganggap EMANSIPASI sebagai kebebasan dari sudut yang positif ok!!
2.kebebasan untuk aku bersuara dan berkongsi cerita tentang apa sahaja yang aku fikirkan mampu menjadi sesuatu yang harus diteladani kita semua.
3.aku sentiasa percaya bahawa setiap orang itu mahu memiliki kebebasannya sendiri dan aku hanya mohon ruang kebebasan itu.

EMANSIPASI INSPIRASI LIBERALISASI TANPA KONSPIRASI

No comments:

Post a Comment